< Częste pytania

.

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jaki jest termin otrzymania przesyłki?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Jaki jest koszt dostawy?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy można osobiście odebrać zamówienie?
  • Czy można zmienić zamówienie?
  • Błędne zamówienie, jak je anulować?
  • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
  • Problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Dostępny – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć zamówienia
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie sprowadzić ten produkt, prosimy o kontakt drogą email: kontakt@e-b4b.pl lub telefonicznie: 24 231 12 12
  • EOL (Wycofany z oferty) – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
  • jeżeli są Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt poprzez email: kontakt@e-b4b.pl lub telefonicznie: 24 231 12 12

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na wskazany adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia.  Ponadto, po zalogowaniu do konta będzie możliwość dostępu do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jaki jest termin otrzymania przesyłki?

 

Natychmiast po złożeniu zamówienia, wybraniu formy dostawy oraz metody płatności - rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Państwa adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.

 

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Dostępne formy dostawy:

  • firma kurierska
  • odbiór osobisty

 


 

Jaki jest koszt dostawy?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia widoczny będzie po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu podana będzie dokładna wartość do zapłaty.

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Dostępne sposoby płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność elektroniczna
  • odbiór u kuriera za pobraniem

 


 

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

 

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie firmy, znajdującej się pod adresem: Pro Trade ul. Otolińska 21 lok. 412A 09-407 Płock. Godziny pracy podane są na stronie internetowej.  Przy odbiorze osobistym nie występują dodatkowe koszty związane z dostawą.

 

 


 

 

Czy można zmienić zamówienie?

 

Modyfikacja zamówienia jest możliwa jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W chwili wysyłki zamówienia na wskazany adres, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej telefoniczny:  24 231 12 12.

 


 

Błędne zamówienie, jak je anulować?

 

Anulować zamówienie można jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W chwili wysyłki zamówienia na wskazany adres, anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt - najlepiej telefoniczny:  24 231 12 12.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji można znaleźć w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (fakturę), jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 24 231 12 12.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o sparwdzenie, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdują się w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.